© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 3

06 oktober 2013

Geldrop 7 - Tivoli 2 2-3

Door onze redacteur Pascal Janssen We hebben de volle winst in uitwedstrijden weten te behouden. Uit bij Geldrop wonnen we vandaag terecht met 2-3. Door hard voor elkaar te werken en niet op te geven werden we beloond met drie punten. In de eerste helft kwamen we op achterstand. Een aanval door het midden werd resoluut en scherp in de hoek geschoten achter Tommy. Verder speelden we niet slecht maar we creëerden weinig echte kansen. Een uitstekende aanval door het midden werd door Jaffa knap afgerond. Robke kreeg een mooie pass van Petje en gaf hem knap door aan Jaffa. Als een volleerde veteraan kapte hij zich vrij en rondde goed af. Na de thee waren wij de betere en we kregen heel wat kansen. We kwamen op voorsprong via een kopgoal van Dekkers. Robke maakte een mooie actie, haalde de achterlijn en gaf goed voor op de goed ingelopen Dekkers. Lang konden we niet genieten van de voorsprong. Een aanval over onze linkse kant werd verlegd naar het midden. Eén man werd uitgespeeld en de bal verdween in de lange hoek. Tommy zat er nog aan, maar het was net niet genoeg. Ongeveer 5 minuten later kwam de eindstand op het bord. Petje gaf een mooie pass op Robke, Vinnie liep zich goed vrij en creëerde zo ruimte voor Robke, die knap afrondde. In de tumultueuze slotfase wilde de scheids zich nog even manifesteren. Een hoofdblessure van Dekkers werd door hem genegeerd, dit leidde tot heel wat discussies. Maar de punten waren binnen. Knappe overwinning mannen.